Och VAD hände nu?

Inte bloggat på hela dagen, sorry asså men har inte haft tid.
Inte hände det mycket på skolan heller, vi var jätte få på högstadiet eftersom dom som var på lanet igår var lediga.
Så vi slutade efter idrotten.

Fick med mej boken "Flyga högt" från skolan vilket jag är väldigt glad över, eftersom jag har villat läsa den sen Stina läste den på skolan och berättade om den för mej.

Har läst ut den nu iafl, det var typ 316 sidor. Men kunde inte lägga ner boken, den var grymt bra :D

Imorgon blir det att åka med Stina och Julia till salladsbaren på lunch då ;)
Sen på eftermiddagen är det privat lektion med Lovisa för Emma (klockan 15).

Jag tror att jag ska ha Dunder, första gången blir det isåfall <3 eller så ska jag ha typ Cartoon :)


Sen undrar jag om det är nå fel när statistiken blir sky hög när man inte ens skrivit nått idag? ;)

Hoppas det blir bättre uppdatering im då istället ;)

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg :)

2012-05-17 @ 08:34:51
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0