Hanna från thirtyeight.blogg.se gästbloggar

Så nu har det varit dags i ett par veckor att ta tag i denna gästbloggningen, så nu får jag väl skärpa mig..?
Hanna heter jag och bor i skåne, ett regnigt och trist landskap (Men det bästa - Roffe kommer bl. a från skåne, och jag för att nämna några liksom).

Är en äkta hästnörd, har ridit hela livet, och tänkte fortsätta med det så länge jag bara kan - ska ju jobba med hästar efter skolan, och då är det en fördel att rida själv/ vara hästintresserad iaf!

Jag har en egen D-ponny, Ofelia som ni får följa i bloggen, vår väg framåt så att säga!
Men hon är iallafall 8 år, new forest och världens gosigaste, och envisaste.

Ja, vill ni läsa om mitt galna liv, i stallet och runt omkring så klicka in er på http://thirtyeight.blogg.se, så ses vi där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0