Förlåt! (min dag)

Sorry för att jag inte hunnit blogga. Eftersom jag har haft mycket att göra :)
I dag på skolan hade vi hem kunskap.
Vi bakade efterrätts paj.
Mån-ons denna veckan bor jag hos min bästis Elin, det är därför jag inte bloggat så mycket.
Men nu ska det bli ändring på det :)

Jag och Stina ska kanske åka till Bollnäs och fota hoppning till helgen.
Kanske ska vi oxå åka till Söderhamn och fota hoppning nästa helg.

Men vi får se om det blir av, jag har ju PRAO nästa vecka oxå :)

I kväll gick jag och Elin med hennes hund "Bellman" runt sjön i solnedgången, det tog ca en timme att gå runt hela sjön. Sen åkte vi hem och satt vid datorn en stund.

Men nu måste jag sova så jag orkar till skolan imorron :D

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har mejlat dig nu ang. header. :-)

2012-03-14 @ 10:50:12
URL: http://minimilli.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-15 @ 10:37:13
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0