Nattis!

God natt bästa läsare, nu ska jag lägga mej och läsa ett tag och va lite avis på dom som ska till / är på strömsholm i helgen....
Fast någon gång ska jag oxå dit. Det har JAG bestämmt...
Försöker övertala mamma att vi ska åka till Falsterbo Horse Show oxå, för hur kul skulle inte det va lixom? ;)
Man får ju hoppas att det iallafall skulle vara värt den minst 11 timmar långa bilresan dit......
 
Lånade föresten lite böcker idag när jag var på bibblan oxå:
Hur kär får man bli?
Som om ingenting
Räcker det om jag älskar dej?
Som jag vill vara
Syskonkärlek
 
Det är Katarina Von Bredow som har skrivit alla böckerna jag lånade. Har läst två böcker med henne tidigare, Flyga högt och Expert på att rodna.

Imorgon kommer ju Stina hem från Cypern som ni kanske vet? Tror inte hon kommer blogga förns på måndag dock. Fast jag vet ju inte, det beror nog på när dom kommer hem. Hoppas hon hör av sej på SMS till mej iafl. ;)
Undra om hon blir förvånad nu när blogg.se ser ut som det gör....
Har redan skrivit till henne att vi fick besöksrekord dock :P
 
Jaja, hörs imorgon iaf, fast inte så tidigt, för nu när det är sommarlov passar jag på att ta sovmorgon ;)
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0