Nattis igen!

God natt då igen bloggen, inte så mycket som hänt sen sist jag skrev. Har mest legat inne på mitt rum och läst och Smsat. För lillasyrran tog modemet efter middagen och sa att hon skulle komma tillbaka med det när hon var klar. Kom på nyss att jag nog fick gå upp och hämta det själv? Fastna lite i boken om man kke....
 
Vill SÅÅ gärna åka ner till Falsterbo horse show nu....
 
Fast taggar Delsbo imorgon för träff med en mycket saknad liten shettis vid namn Nelson isl;)
Jag och bästa lillasyster på min examen i torsdags, kommer fler bilder. Kke redan imorgon om ni har tur ;)
 
Kommer bli dåligt med uppdateringen imorgon eftersom mobilbloggningen inte funka längre....
Hoppas på att vakna innan tio, så jag hinner göra några tidsinställda.
Men då måste jag nog sova nu, så god natt då :)

/Jossan
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilde

Hur gammal är din lillasyster??

Svar: Hon är 8 år ;)
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-06-10 @ 09:28:17
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

Ha en bra sommar! ♥

ps - Missa inte mina tips till en lite bättre blogg! ♥
--> http://brkryttare.blogg.se/2012/june/4-tips-till-en-battre-blogg-omgang-3.html <---

2012-06-10 @ 11:52:03
URL: http://brkryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0