Mina favorit hinder

Som ni vet så gillar jag ju inte att hoppa, men nu tänkte jag lägga up bilder på mina favorit hinder ändå.
Just i det här fallet går jag på utseendet och väljer ett trä hinder och ett plast hinder.
Har inte sett det här hindret så mycket då det är ett av våra nya som vi packade upp förra tisdagen. Men jag tycker det är ett av dom snyggaste plast hindren...
 
 
Foto: Sandra Granlund http://dkrsryttare.blogg.se
 
Har säkert nån egen bild på det här hindret oxå men jag orkar inte leta fram dom, så jag hoppas det var okey med Sandra att jag lånade den här bilden ;)

Som trä hinder gillar jag det här fina hindret i pastellfärger från Delsbo kör och ridsällskap.
 
Har ni nått hinder ni tycker är extra snyggt eller så?

/Jossan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0