Inte riktigt säker

Hade ju tänkt åka hem tidigt i morgon och åka direkt till stallet. Men eftersom det tar så lång tid att åka buss härifrån så måste jag gå upp och åka med bussen som går 7.45 och är framme 08.50, och då kommer jag ändå bli lite sen eftersom det börjar nio på stallet. Eller så åker jag med bussen som går 6.35 (!?) och är framme 7.45 dv.s nästan en hel timme tidigare än det börjar....

Så nu funderar jag på att åka hem redan ikväll, så får mamma skjutsa mej imorgon istället. Så jag sklipper gå upp SÅÅ tidigt... ;)

Aja i vilket fall somhelst är jag inte riktigt säker på hur jag gör, ska gå och prata med pappa nu iafl.

Så vi hörs väl..?
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0