Hanna försvann?

Slutade med att första gången jag skypade med Hanna så blev det ett lite mer än 2 timmar långt samtal, haha...
Men det var ju ganska kul ju, det förstår ni kanske eftersom det blev två timmar men iafl....
Fast sen måsta vi båda sluta. Så då prata vi en stund på FB i stället. Fast sen försvann hon eller nått för hon sluta svara... :P
 
Men iafl nu ska jag lyda hennes råd och "dissa" bloggen tills imorgon, kände bara att jag var tvungen att skriva ett litet kort inlägg först..
 
God natt då, hörs mer imorgon om jag kommer på nått att skriva ;)
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Tilda

SV: tack! Fast den klår inte eran design!! ;)

2012-06-11 @ 21:46:13
URL: http://myponnyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0