"Hade inte tid"

Tja bästaste bloggläsare. Igår kväll var vi i lillasyrrans kompis sommarstuga, vi hade ju tänkt och åka båt dit. Men eftersom det inte va såbra väder och sådär så åkte vi bil istället. Jag hade modemet med mej men det var ingen täckning där, inte ens mobiltäcking :O
Jag, Maja och hennes kompis badade badtunna där iafl sen åt vi lite grillat och så. Åkte hem ganska sent, men han med ett snabb stopp på mc donalds påvägen hem, jag köpte en glass <3
haha, kan ju säga att det kändes lite konstigt att åka till MC donalds typ 22 på kvällen....
Har inte så mycket att skriva om när jag är hos pappa eftersom jag inte åker till stallet eller nått. Jag har iafl varit här sen i torsdags efter ridlägret.
På fredag ska jag äntligen till stallet igen! Första gången på typ 2 veckor, saknar det kan jag ju säga...
Men på fredag ska jag, Molly, och Stina hjälpa till på ridlägret eftersom vi är med i US. Vet inte så mycket vad vi ska göra än, men kan väl tänka mej att dom ska ha nån avslutning på lägret som vi ska hjälpa till med på nått sätt eller så ;)

Det händer ju annars inte så mycket i stallet just nu eftersom det är sommarupphåll på lektionerna och det är bara 4 privat ryttare som står kvar över sommaren.
Men jag tror eventuellt att jag ska hyra häst en vecka, typ Eddie eller Cartoon.

Gjorde ett collage eftersom jag hade så tråkigt nyss, dom två nedre bilderna är ovisade ;)

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Verkligen fint rosa träns du har! Jag har letat i evigheter efter precis ett sådant och är dig evigt tacksam om du är gullig nog att skicka ett litet mail med länkt till det; [email protected]
Söt blogg :)

2012-06-26 @ 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0