God natt bloggen

Imorgon är det förhoppningsvis privat lektion med Lovisa för Emma. Jag ska isfl ha Cartoon och hon ska såklart ha Wille.
Kameran är på laddning så ska vi va på utevolten, då kan ni nog förvänta er lite bilder.

Idag fick vi lämna in iPadsen på skolan för den här terminen. Kändes ganska tråkigt, kommer sakna den i sommar.

Det blev lite roligare i stallet senare, eftersom vi packade upp dom nya hindren :D Ni får fler bilder på dom im eller på torsdag.

Min mobilväska som jag hade beställt kom idag oxå. Den passa bra på min mobil, och jag tror den kommer användas mycket!

Orkar inte blogga nått mer just nu, är ganska trött....

hörs mer imorgon :D

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0