Gästbloggar

Hej, jag heter Julia och är 12½ år gammal. Jag har gästbloggat här förut men det var ett tag sedan.

Stina åker till Cypern på måndag och då ska jag gästblogga här. Jág rider lektion på fredagar och jag har ridit i 6månader, det är riktigt roligt. Igår red jag på en häst som heter Dunder, det gick jätte bra förutom att han stack iväg. Jag kmr nog vara i stallet några dagar denna vecka och då skulle jag ge Jagge en puss från Stina.

Min favorit häst heter Dunder och är Skimmel, jag vet inte riktigt hur gammal han är men han är snäll och inte för pigg och inte för seg han är jätte bra.  Vi rider med ledare men´det är kul endå.

//Julia







Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Ja, det va ett jätte trist väder! Men du får gärna skicka bilderna till [email protected] ifall du fick några bilder? Sen undrar jag också om du knäppte några kort på oss på dressyrtävlingen i ljusdal typ för 2 veckor sedan? :)



Kram!

2012-06-02 @ 18:23:24
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0