Chao...

Orkade inte skriva igår när jag kom hem för det blev så sent. ..

Men dagen började med att jag åkte till stallet och hjälpte till på ridlägret med Stina bara, för Molly va påväg hem från Danmark så hon kunde inte va med.
Eftersom det va avslutning på lägret så började vi med att göra hästarna fina dv.s knoppar och så. Sen var det dressyr programsridning och då stog jag på framridningen mest helatiden så vet inte så mycket hur det såg ut inne på banan. Men jag hörde att det gick bra för alla. Sen släppte vi ut hästarna och ut lunch. Sen var bara och borsta och knoppa och allt en gång till...
Men hästarna blev iafl riktigt fina! Alla fick knoppar utom Pompe och Storm, Pompe för att han är fjording och har stubbman och Storm för att han har för lång och tjock man...
Sen var det dax för hoppning och då stog jag inne på banan och fotade så jag har massor av bilder som kanske kommer upp i separata inlägg.

Sen har ridskole ponnyn "Prisse" som varit utlånad på foder i ett år, komit "hem" till klubben igen :)

Tänkte ladda in massa fina bilder från igår i det här inläggen med blogg.se vägrar sammarbeta, så ni får se dom nån annan gån istl :(

/Jossan



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0