Blogg.se ska få nytt utseende!

Läste nyss på designa din blogg's facebooksida att blogg.se ska få en helt ny design och nya funktioner!
Jag tycker det ska bli så hilmla kul och är astaggad och hoppas dom snabbar sej med att släppa allt ;)



Det lilla man ser på den här bilden ser ju jätte bra ut!  Bilden är lånad från designa din
blogg's facebooksida.


Några förbättringar/funktioner jag hoppas kommer:

Att kunna ladda in fler bilder åt gången är helt klart något jag saknat länge!

Sen hoppas jag och många med mej på en android app. Jag har ju som ni vet en iPhone så jag har ju redan blogg.se appen. Men det är ju många däribland Stina som har android så jag hoppas för deras skull att det kommer en app till dom oxå snart.

Nu på sista tiden har jag oxå kommit på att jag skulle vilja att det gick att skicka PM till andra som oxå har blogg.se. Altså inte som en kommentar, utan som ett meddelande ingen förutom personen man skickar till kan se.

Att kunna ha ett eget lösen som man kan ge ut till gäst bloggare så att det enda dom kan göra är att skriva inlägg. Inte läsa kommentarer kolla statistik o.sv.

Att kunna ha ett eget lösen till designen så att man kan ge ut det till folk som ska fixa enns blogg utan att vara oroligför att dom gör nått annat med bloggen

Ni hittar lite mer info här: http://www.designadinblogg.se/lite-nytt-fran-blogg-se/#comment-64873
Vad hoppas just du på för förbättringar/nya funktioner?
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Åh nej haha! Jag kommer fatta nada. Intressanta ideer du hade :)

2012-06-04 @ 15:27:24
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0