10 saker ni inte visste om mej!

1. Att jag kanske aldrig hade blivit kompis med Stina om jag inte varit hästintresserad....


2. Att min absolut högsta önskan är att få en egen ponny... Fast det kanske dom flesta vet...


3.  Att jag trots att bloggen heter "Ljusdalsryttarna" inte bor i Ljusdal utan ca: 20 min därifrån....


4. Att cerise rosa och turkos är mina favorit färger...


Björklundas Nelson

5.Att jag hade en egen ponny när jag var liten som hete Nelson och var en Shettis. Han står nu hos mina kusiner som har han tillsammas med travhästarna lite utanför Delsbo. Dom gör det mesta med han dom t.ex kör, rider riddarspel och hoppar lite, en riktig allround ponny med andra ord.

6.  Att jag har varit utomlands så många gånger så jag har tröttnat på det ....

7. Att jag ALDRIG skulle kunna tänka mej att ha hund p.ga olika orsaker. Jag är helt enket en "katt människa" eftersom jag har två katter.


Tussan (Tussen) och Lukas, mina katter.

8. Att jag "stör" mej på väldigt mycket av olika anledningar.....

9. Att jag inte "tålde" Justin Bieber, fram tills för ett litet tag sen när Stina spelade "Boyfreind" för mej. Nu kan jag iallafall lyssna på vissa av hans låtar (spec Boyfriend och nya Beauty and a beat)

10. Att jag vill flytta till skåne när jag blir stor, men jag vet knappt varför....

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0