Min dag eller nått

Gick upp vid 7 idag oxå för jag skulle åka med mamma till stallet, men jag va så trött så jag orka inte, gick och la mej igen istället....
och vakna tio, och då kom jag på att jag kunde ta bussen till stallet den går 11.15 men jag låg och slöa till typ kvart i elva. Vi bor ju lite utanför byn så det finns ingen exakt buss tid till stationen som jag brukar kliva på vid. Men det tar typ 10/15 min att gå dit....
och sen när jag var näästan framme och kunde se vägen där bussen skulle komma. Då ser jg bussen så jag började "vinka" för jag hoppades att bussen skulle stanna, men icke.... :(
det går bara 2-3 bussar om dan dessutom x(
Så mamma fick komma hem på lunchen och hämta mej och skjutsa till stallet. Så då han jag dit på eftermiddagen och kollade på deras hoppträning iafl :D att jag var där till 18 är ju en annan sak :P

Ska göra ett nytt försök att åka till stallet på morgonen i morgon, det är ju ridläger avslutning och sådär :D Men vi får väl se hur det går, måste iafl sova nu om jag ska ha en chans att orka upp imorgon.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin blogg! Följer dig nu via bloglovin :) Glöm inte bort och följa tillbaka ;D

2012-07-06 @ 00:16:08
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0