Heldag i stallet <3

Har varit i stallet hela dagen så jag har inte haft nå tid att uppdatera :/

Idag har jag iafl ridit ut på Eddie men inte med Stina och Sandra, utan med Stina och Ulrika (Stinas mamma).
Vi red upp på elljusspåret och så, vet inte exakt vart men det spelar ju ingen roll...
Det gick hur som helst bra även fast både Eddie och Catja var jätte sega, haha.

Stina åkte hem när hon var klar i stallet, men jag skulle åka hem senare så då passa jag på att kolla när Sandra red sin nya ponny (den som kom igår). När hon hade ridit klart fråga hon om jag ville testa lite, och det ville jag såklart..
;) Så jag red en liten stund och bara kände lite på henne och sådär,det var ju ganska ovant för mej att rida med dressyr sadel oxå, tror aldrig jag gjort det innan faktiskt. X)
När jag hade ridit klart skulle Sandra skitta ut i skogen, så jag gick med.

Var ju tvungen att fíxa en bild, så jag kunde lägga ut den här, haha ;)

Nä, nu ska jag ta och sova.
God natt!
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0