Ridtur idag

Idag var jag i skolan igen, hade inte missat så mycket faktiskt :)
*Jag var hemma och var sjuk i går*

Så idag när jag var i stallet, så satt jag i skötar rummet. Då ser jag Stina och Lovisa med deras ponnyer utanför fönstret så jag går ut och kollar vad dom gör :) Då visar det sej att dom skulle ut på ridtur, så då traskade jag med, dom red bort till en äng och plumsade lite  :) det var svin kallt (10 - 15 minus grader) men det gick bra endå. 

Här har dom två bilderna som blev bäst idag:



Dom här bilderna är inte fotade med min systemkamera ( Canon 1000D) eftersom den var hemma. Det är typ Lovisas och hennes familjs som jag använde ( Canon 550D)...

Föresten, jag ska rida Ville på söndag i ridhuset. Jag ska testa honom eftersom jag ska vakta honom när Lovisa med fam åker till stockholm sista helgen på sport lovet :)

Vi får väl se hur det går :)
Får väl se om jag och stina fixar några fler bilder i helgen ?
Vill ni se fler vinter bilder från oss ?
/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0