Åsiktsinlägg - Hjälptyglar

Hej! Innan jag ska gå och lägga mig så jag blir pigg ska jag skriva ett åsiktsinlägg tänkte jag. Mina tankar om hjälptyglar: Jag tycker att det är bra att det finns hjälptyglar, men man ska inte sätta på det för att göra en dålig sak bra, det är klart att det kanske behövs ett tag på en häst som blir farlig och t.ex reser sig och sånt men annars?!?! Man sätter på en massa remar och jag tycker bara det ser ut som att ryttaren inte klarar av hästen då. Kom ihåg att hjälptyglar ska göra bra saker bättre inte dåliga saker bra. Detta är min åsikt och jag tål kritik:) /Stina;D

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag tycker man kan ha hjälptyglar på en stel häst, för att mjuka upp den, fin blogg:D

mvh Emmie

2012-02-12 @ 22:55:20
URL: http://proride.blogg.se/
Postat av: Maja

Nej inga hjälptyglar här. Martingal på sin höjd.

2012-02-13 @ 10:03:34
URL: http://felfri.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0