Lucka 8 - Min topplista på snyggaste elithästarna

 
Dressyrhästar:
 
Den klart bästa häst dressyrvärlden någonsin har skådat måste vara Moorlands Totilas. Han är så maffig och snygg och färgen gör ju inte precis saken sämre.
Hatten av för Moorlands Totilas och Edward Gal.
 
Vår egen Scandic är även han en stjärna. Maffig fux! Scandic och Patrik Kittel, några av sveriges stora dressyrstjärnor genom alla tider.
 
Hopphästar:
 
Här har jag mer koll om man säger så.
Jag gillar Ninja La Silla, Tornesch, Tamina och man kan väl inte glömma Flippan trots att jag inte tycker de är den finaste hästen utseéndemässigt enligt mig. Sen finns det massor av hästar som är lika fina från andra länder men det får bli de här nu eftersom jag inte kom på några andra.
Rolf-Göran Bengtsson på Ninja La Silla.
Malin Baryard och H&M Tornesch.
Malin Baryard med H&M Tamina.
 
Butterfly Flip "Flippan" och Malin Baryard.
 
/Stina

Kommentarer
Postat av: Hanna Rönn

om man ska rätta dig lite så heter han scandic watermill :)^^

2012-12-09 @ 19:15:54
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0