Lucka # 9

Lucka nummer 9 blir a la Hanna
Mitt tips får bli en app (finns till både android och iphone) som är perfekt när man ska ta snygga bilder på hästen.
Horse Piano (Free) heter den, och är, som man hör på namnet gratis.
Såhär ser den alltså ut (på hemskärmen till vänster, och "inne i appen" till höger). Sen trycker man på en av pianotangenterna så gnäggar telefonen, i olika ljud/toner beroende på tangent - fungerar superbra!
Såhär blev resultatet när jag provade den på min ponny (strecken/texten är för att förhindra att bilden blir kopierad)  Lycka till med fotograferingen, och GOD JUL!
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Äntligen hittade jag appen!

2012-12-10 @ 15:24:15
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0