Julkalendern lucka 24


Hej! I dagens lucka hittar vi lite blandade tips.

Tänk vad gott att börja dagen med julskinksmacka och oboy. Man kan även ta i mashmallows i oboyen för att få lite fluff och godis i det hela.

Tänk vad vi ska vara tacksamma, bara att ha möjlighet att klicka in på denna blogg är lyx för vissa. Och här sitter jag med min nya IPad liksom.

Ta vara på ledigheten och njut av den. Framtiden är oviss och det bästa vi kan göra är att leva i nuet. Tänka framåt men tänka positivt. Tänka att imorgon är en ny dag och då ska jag träna dressyr, ska bli kul då det kändes bra sist och ska träna för en tränare senare i veckan. I stället för att fokusera på det dåliga och skriva imorgon ska jag rida dressyr, ska väl bli helt okej men det och det och det gick ju dåligt förra gången, då gör det säkert det imorgon också och då blir det dåligt att rida för tränare senare i veckan.

/Stina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0