Julkalendern - lucka 19 gästbloggare/tipsare

 



Hej!


Fia heter jag och har fått äran att komma med ett tips i Ljusdalsryttarnas julkalender. Jag bloggar i vanliga fall på http://iminegnalillabubbla.blogg.se/ om mig och min kallblodstravare som jag tävlar i hopping med på lokal nivå. Finns en del annat som dyker upp i min blogg oxå, så kika gärna in där.


Åter till tipset, så här i vintertider så brukar det kunna bli rejält kallt, framförallt om fingrar och fötter. Det som räddar mig om vintrarna är dessa supersmarta värmepåsar "heatpack"


Finns i olika namn och utformningar men alla fyller samma funktion. En liten påse som man skakar och stoppar sen i vanten eller skorna och dom håller fötter och fingrar varm upp till sex timmar.


Finns att köpa på tex granngården, jakt och fiskebutiker, djuraffärer och välsorterade butiker. Kostar inte många kronor och håller en varm.


Det var mitt lilla tips ha en God Jul och ett Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Allt bra?

Svar: allt bra med mej, förutom att vi måste va i skolan när vi inte har nått att göra :/
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-12-19 @ 15:05:17
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0