12/12 -12 12:12


Var ju bara tvungen (rubriken) . Idag är det som dom flesta vet 12 december 2012 dvs 121212 och bilden ovan tog jag när klockan var 12 minuter över 12.

Nog med 12:or nu...

Idag hade vi först musik, sen bild, idrott & skriskor. Så ganska chill med andra ord, fast nog är jag mer än dödligt avis på Stina som har hemstudiedag varje onsdag!? Men hoppas vi oxå får det efter jul, lärarna skulle se över schemat sa dom. Efter skriskorna, jag åkte inte för jag har inga, så gick jag till stallet. Väl där blev det en sån  här dag då jg inte bytte om och gick ut i stallet utan stannade i skötarrummet/cafeterian p.ga att det va så himla kallt, brrr...

Åt toast till middag idag :D och sen har vi klätt julgranen.

Kolla noga under granen (för det är en katt där) ;P ^^

Nu ska jag fortsätta med morgondagens julkalender inlägg...
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: haha har du?! Jag tyckte det var så jäkla svårt att hitta ett namn på mappen så det fick bli det ;)

2012-12-13 @ 10:56:10
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0