Gårdagen

I går hade jag Eddie och jag har även haft han i dag och ska ha han imorgon oxå. Igår så red vi ut med Stina och Jaguar, vi red till några stockar som är uppe vid elljusspåret. Det  gick jätte bra att hoppa dom o.sv fast Eddie va SEG...
Men det blev bättre när vi hade galopperat lite och när vi skulle hem var han helt ok pigg faktiskt :)
Så klart har vi inga bilder eftersom vi inte hade nån fotograf med oss. Dom bilder som är fotade i skogen som vi lägger ut här på bloggen är typ alltid fotade av mej eftersom jag ibland går med till skogen när Stina rider ibland är även Molly och Moa med. Men eftersom jag inte har nån ponny så brukar jag ta med kameran och följa med endå ibland. (Nån måste ju bygga upp hindren!? ;) ). Fast hälst hade jag ju följt med på en ponny istället ;)

Idag hoppa vi (Jag och Eddie), Stina var lite "ridlärare" och fotograf. Så idag så får ni lite nya hoppbilder på mej ;)
Jag tar och skriver om hoppningen i ett annat inlägg med bilder så håll utkik ;) 

Imorgon vet jag inte vart jag ska rida, men det blir nog dressyr eller uteritt. Förhoppningsvis blir det uteritt men jag vet inte med vem isåfall eftersom Stina ska nog inte ut nå mer. Hon red ju ut på Jagge i fredags och idag red hon ut på Dunder med Molly. Som btw har kommit tillbaka med Libell från betet nu. När jag åkte från stallet så skulle Stina longera Jaguar eller vad hon skulle göra, men jag skulle hem och grilla med mina kusiner så jag kunde inte va så sent istallet ;)

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0