Hoppningen

Hallojsan! Igår hoppade jag Jaguaren och Douglas. Först hoppade jag Jagge, red fram på ``dressyrbanan´´ och gick sedan upp på hoppbanan och hoppade fram tre språng eller nått, sen hoppade jag en bana på tio hinder, Jagge var lite av en tiger men han hoppade allt iaf. Anledningen till att vi gjorde så var för att det skulle bli lite av en ``tävling´´ då han ibland blir lite blockerad och jag slutar rida.
 
Sen hoppade jag iaf Douglas som jag även ska tävla på lördag, då hoppade jag också bana, fats jag red på hoppbanan från första början. Det gick bra det med när jag fick igång galoppen ordentligt.
Blev dock inga bilder på mig och Jagge tror jag, men Christine tog några bilder på Douglas.
Kan ju verkligen satsa på en karriär som konstnär...Så såg banan iaf ut.
 
Hoppas ni ser vad det står längst ner, det står iaf regnbågar, bom, grind, vattenmatta. När jag hoppade Douglas var ettan en oxer och fyran ett räcke.
Heja Douglas!
 
/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0