Gårdagens hoppning

Det gick över förväntan på hoppningen faktiskt! Först så hoppade vi lite grindar och så eftersom dom endå var framtagna. Det var inte så högt men det kändes bra och det är ju viktigast. Efter ett tag kom Molly oxå eftersom hon skulle rida ut med Stina sen. När Stina frågade om hon fick höja så sa jag nej. Men Molly bara höjde utan att fråga och då gick det bättre ;) Slutade med att det blev höjd rekord! :D <3 Så nu tror jag att min hopprädsla är sågott som botad, vilket är jätte skönt! Nu ska ni få se bilderna.


KKe ca 55 cm.

65 cm - tror det var här jag slog mitt tidigare rekord.

Det sluta på 75 cm. Vilket jag nog aldrig skulle klarat utan bästaste Eddie.

/Jossan



Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder!:D

2012-08-05 @ 08:34:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Maria

Fin blogg ni har!
kolla gärna in min.!

2012-08-05 @ 09:43:56
URL: http://mariabjornhiertas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0