Stallet då ;)

Har precis kommit till stallet nu, så jag ska ta och gå och leta upp Stina och se vad hon gör ;)
Känner att blogg motivationen är på topp, och att jag bara VILL blogga och blogga...

Fast endå uppdaterar jag mindre än förut. Det beror på att vi har ganska mycket i skolan just nu :(
Men i morgon kan ni vänta er ett och annat inlägg ;)

Iallafall...
Igår var jag hos Pocahontas och red ut med hennes ägare som red sin stora häst.
Det finns en ganska lång backe som vi galopperade uppför, och fast vi travade i skogen en ganska lång bit. Så blev hon inte ens svettig.
Vilket gör mej ganska glad för det betyder att hon har fått bättre kondition :)

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0