Sitter i stallet nu :)

Just nu sitter jag i skötar rummet och väntar på att min ridlektion ska börja. Det börjar 18.25, och jag har varit här sen typ 15.10. Stina var också här nyss eftersom hon rider privat lektion på måndagar :)
Men hon har åkt hem nu, så nu sitter jag här helt ensam :(

Idag var även första dagen i skolan efter lovet :( Det var jätte tråkigt och vi börja typ med matte sen engelska och sen typ no hela eftermiddagen.

Nu ska jag gå upp till cafeterian och kolla vilka som är där ;)

/Jossan

(skåp 27 och 28 på bilden är mina)

image description


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vilken mejl ska jag mejla bilderna till våran header till?? :)



Och du Jossan, man ser ju mitt telefon nummer nästan! :s

2012-04-16 @ 19:48:46
URL: http://hallonbacken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0