Intresserade av en rundtur?

Skulle ni som läser den här bloggen vara intresserade av att jag och och Stina filmar eller fotar (eller båda?)  i "vårat" stall och sen visar er?

Tänkte eftersom vi har läsare som inte har varit i "vårat" stall och det kanske skulle bli lite lättare att veta, typ om jag skriver att jag är på ute volten.
Då kanske ni undrar typ jaha? och vart är det då, och hur ser det ut där?

Jag tycker också att det skulle vara lite kul att göra ett sådant inlägg. Sen kanske vi kan lägga till en liten bild i menyn så att ni läsare lätt kan återkomma till "rundturen".

Sen vore det ju toppen kul om fler bloggar hängde med och gjorde "rundturer" i sina stall. För även om man kan se en del i bakgrunden på vissa bilder, så syns endå inte riktigt helhet om ni frstår vad jag menar?

Så vill ni ha en "rundtur" i "vårat" stall så är det bara att kommentera detta inlägg, får vi tillräckligt med kommentarer så lovar vi att fixa foton och kanske en film :)

/Jossan (Ljusdalsryttarna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fixa film!!

2012-04-17 @ 21:51:27
Postat av: Madde

gör både film och bilder xd

2012-04-23 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0