Hemma :)

Nu har jag precis kommit hem från stallet. Stina åkte typ precis när jag kom. Eftersom hon skulle till hammarströms (nytt ridhus som ligger i delsbo).

Men Moa och Molly var i stallet, eftersom Molly hade stalljour idag.
Så då hjälpte jag dom att ta in hästarna och ta av alla täcken.
Sen kom Cissi till stallet så då kolla jag när hon red Browny på ute volten.

Sen kolla jag när Moa och Molly longerade Libell på ute volten. När dom var nästan klara kom Stina hem (Y) så vi han prata lite och så innan jag skulle hem ;)

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Emmie Persson

Nej endast ljusbrunt;D Rosa va snyggt på din:D kram

2012-04-28 @ 21:48:02
URL: http://emmiepersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0