Bloggfria dagar ;)

i helgen hade jag sågott som "bloggfria dagar". Nu tänkte jag skriva lite vad jag gjorde då :)

I fredags red jag med Lovisa till ridskolan, Jag red alla tre hästarna vi hade med dit. Jag red Snövit dit och en liten stund på banan men hon blev lite tjurig så jag och Lovisa bytte så jag fick rida Wille <3 Det gick jätte bra faktiskt.
Fast jag vet inte riktigt vad vi tränade på? red bara omkring lite... hehe...

I lördags vart det att jag bara var hemma hela dagen och "chilla" med datorn, och fixade klart bilderna från pay & jumpen.

Sen i söndags red jag ut barbacka på Pocahontas i det fina vädret. Det var jätte härligt!
Sen när jag hem därifrån åkte jag iafl till Sjöbo (ridklubben) och träffade Stina som jag inte hade gjort sedan i torsdags och kollade på hoppträningen för Sara och så :)
/Jossan

(Mamma har köpt någon ny ljuslykte sak som får stå för bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0