Bloggar jag läser

Nu tänkte jag skriva ett inlägg om dom bloggar jag följer. Jag följer fler bloggar på bloglovin än jag faktiskt läser, jag har ganska många bloggar som jag bara läser ibland, när dom har skrivit något intressant.

Jag följer många kompisars bloggar:

alicerosen.blogg.se - Min klasskompis Alice blogg.

annastinajohanssons.blogg.se - En av dom som jag känner genom karnevalen ;)

ceciliadahlin.blogg.se - Cissi som jag känner genom stallet, hon har en ponny som heter "Browny".

elinochasa.blogg.se - Min bästis och hennes lillasysters blogg.

hiildaa.blogspot.se - En tjej i nian på min skola.

mollyhaggqvist.blogg.se - Molly som var med och startade denna blogg, har en egen blogg ;)

pattho.blogg.se - Patricias blogg

Jag följer fler än än så men alla uppdaterar inte, så jag tyckte det blev lite drygt att ha med alla ;)



Sen följer jag även några av dom "vanliga" hästbloggarna:

www.asslatjejerna.se
www.dressyrmupparna.se
www.ponnysanning.se

med flera ;)


Sen följer jag även några av "ponnyryttarna"

dkrsryttare.blogg.se  
Två tjejer från delsbo, som driver en blogg tillsammans bland annat om DKRS (ridklubben i delsbo). Det är även dit jag och Lovisa (Willes ägare) ska på ridläger vecka 25 i sommar (Y) 

evvm.blogg.se
Oxå en delsbo ryttare som fotar ganska mycket, den här bloggen har jag ganska nyligen börjat följa :)


det är säkert fler oxå men det här är dom jag följer mest noga, sen "Slö läser" jag ju oxå en del bloggar som sakt ;)

/Jossan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0