Ridlektion idag då...

jaha finns väl inte så mycket att skriva om den. Vi tränade på öppna sen nästa gång ska vi träna på sluta, och gången efter det är det teori och upskrivningen till ryttarmärke 1.
Det gick väl bra och så hadde Thor som vanligt :)
Fast Molly var ju inte med eftersom hon kom hem från Elin precis efter lektionen.

Inget mer att skriva nu bloggar mer imorron. Hoppas på att Stina och Molly bloggar lite oxå ;)

Nej föresten jag kom på en sak på onsdag ska jag till en kompis och rida jag  tar med mej kameran hoppas att nån kan fota lite bilder till er :) Det kommer bli bäst ska vara där från typ 07.45-08.00 till klockan 17-18 typ.
/Jossan

Kommentarer
Postat av: sara

ja gärna! jag följer din blogg nu!:)

2011-11-02 @ 18:00:22
URL: http://norrryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0