Linn och Amanda

hejj.
igår drog jag och Amanda hem till linn för att soova där :)
jag lyckades ha ner en skål, Linn en dator och amanda sig själv.
vi tittade på fotboll (...) inte för att jag tycker om det men jag tittade mest för att målvakten var snygg ^^
Amanda åkte hem vid typ 11. då skulle linn och jag gå och lägga oss men vi satt uppe i 2 timmar och pratade, sen "råkade" vi ringa Kristoffer klockan 2 och pratade lite med honom. typ klockan 3- halv 4 somnade vi och jag vaknade av att en av Linns hundas nosade mig i ansiktet.. klockan 7. så vi var tvugna att gå upp och gå ut med honom. jättekul när det är typ -2 ute. sen tittade vi på film och jag åkte till stallet.
Red dressyr för Ulrika idag! gick ovanligt braaa. Libell har verkligen blivit mjukare och absolut inte lika stel som hon var i början. OCH HON GÅR INTE SOM EN GIRAFF LÄNGRE!! :D
efter ridningen duschade jag henne.. så skulle jag och Stina släppa ut dom i hagen.
vi prövade först med ridskolehästarnas hage för den är mycket större. SÅKLART ska Libell rulla sig. så hon blev helt brun. efter ett tag flyttade vi dom till en mindre hage men dom verkade gå jättebra tillsammans. så vi ska nog släppa ihop henne med Jaguar och kanske Isse.
sen tvättade jag och Stina Libell och såå :)
ridhusloppis imorgon! ska vara i stallet vid 9-10 och hjälpa till och hoppträna för Ulrika igen tror jag ;)
hej då
en av linns jättesöta kattungar
// MOLLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0