Hoppning

Hej.
Hoppade för sara idag ju. Små hinder bara, men titthålet liksom för jaguar var lite sådär med såna. Och jag har lärt mig att styra mer. För libell har lite förkärlek till att svänga till vänster.. Så Libell har gått på Ulrika idag ^^ skulle hoppa en grind direkt efter en oxer, och det var liksom en avvikning från en kombination så libell ville inte direkt svänga så snett. Och Ulrika ville att libell skulle stanna men det ville inte libell! Så hon gick rakt på ulrika...
Sen gick det bättre men när vi skulle hoppa den där trekombinationen(heter det så?) så hade vi dålig fart, dålig väg m.m. Så libell gled igenom hinder och jag ramlade av :) men efter det gick det bra!:) efter det gick jag Moa och Stina in och kollade på när sara hoppade Karl pedal :D imorgon ska jag rida lektion för Emma och sen ska vi skritta ut. Sen blir det dressyr, ut vila dressyr hoppning :)
Hejj dåå!:)/Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0