dressyr

hade dressyr träning för Ulrika idag. gick väl sådäääär... Libell gick som en giraff. och jag var trött och såå.. ska hoppa för Sara imorgon!! :D det skulle tydligen bara bli små hinder. men typ plank, grindar och ett hiner som ser ut som en bro och en regnbåge? men vi ska hoppa rätt så lågt eftersom Jagularen är lite tittig och så. men det kommer nog gå bra så fort hon har fått över honom! :) måste beställa ett par RIKTIGA ridstövlar nu.. några tiips? :) gick upp klockan 6 för att åka till stallet och hjälpa Moa och Malin med stalljouren idag. det gick JÄTTESNABBT eftersom vi var 7 stycken. sen skulle Moa och Stian på Us möte så jag fick vänta i 3 timmar på dom. hej då! :) /Molly

Kommentarer
Postat av: Sara

vad har du för storlek på fötterna? Jag har ett par stövlar som är för korta för mig, skulle tippa på 38 o smala i skaften. Du kan få prova dom om du vill.

2011-10-01 @ 19:30:38
Postat av: madde :)

vad ska ni få regnbågen ifrån då? :s haha

2011-10-02 @ 08:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0