God natt!

Varför bloggar aldrig Stina?
ska fråga henne imorron i stallet blir ju helt slut av att sköta bloggen själv ju ;)

Imorron ska vi hoppa på ridlektionen :( :( (för er som inte vet är jag rädd för att hoppa) hoppas jag får Eddie eller Thor kanske men han är ju så liten så det blir ju stora hopp för han. Jag litar oxå mer på Eddie eftersom jag nästan bara red på han i två, tre terminer eller mer, efter att jag hade börja ridit igen efter ett uppehåll på nått år.
Alltså jag fattar inte hur jag klarade att inte rida nu är jag istallet nästan varje dag?


God natt
/Jossan

Kommentarer
Postat av: s

kolla in bloggen & kommentera!

teambarba.blogg.se

2011-11-22 @ 11:01:33
URL: http://teambarba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0