Från hjärtat!

Hej! Nu skriver jag bara rakt från hjärtat!<3 Saknar dig så sjukt mycket, du finns inte i närheten nu, eller jo det gör du på ett vis, i mitt hjärta<3. Jag är tom och gråter ibland, vill hälsa på dig, vill se dig men jag vet att det skulle vara jobbigt det också på sätt och vis. Ingen kan vara lika bra som dig för du är den som lärt mig mest och du betyder mest. Det finns ett hål i mitt hjärta men det blir nog bättre och bättre men tiden läker INTE alla sår<3. Jag vet att du har det bra men jag kommer alltid att sakna dig!<3<3<3<3<3<3<3<3 Saknar dig Flying Spirit<3 //Stina

Kommentarer
Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

Hej!

Nu är det snart bara en vecka kvar på Novembertävlingen där vinsten är en KINGSLANDMÖSSA I VALFRI FÄRG från deras VINTERKOLLEKTION.

Du får inte missa tävlingen: http://hastoridverksamhet.blogg.se/2011/november/novembertavling.html#comment



Kramar

/ Eleonor

2011-11-22 @ 21:18:44
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0