Svar på kommetarer!

Fet stil : fråga
Kusiv stil: svar



Anonym om "Tänk vad man kan göra med en bild"

Hur gör man sådär?

Svar: Med olika bildredigerings program som t.ex photoshop.



det e jag vem fan trodde å du då? :O om "Bloggpaus" 

tidsinställda inägg, är du helt hundra på att du kan det? ;o
det tror faktiskt inte jag iaf,
hahahahahahahahaahahahahahahaahahahaha

Klart jag är säker på att jag kan det? dom flesta inlägg här på bloggen är tidsinställda :P :P :P
 

Jag
om Bloggpaus

vad är tidinställt inlägg för nå?

Det är inlägg som man skriver t.ex dagen före och sen ställer in när det ska publiceras, på så viss kan man låta bloggen uppdateras när man har annat att göra....




Malin (ägaren till Bruntus Shirern jag red på för nån dag sen) om "Att rida på en Shire"

Villken fin bild :) Men vet du han är 189 cm i mankhöjd. Det är Ribbson (*Hans kompis)  som är 185. Hoppas du snart vill komma ner och hälsa på igen det var så rolig :)

Svar : Tack för infon....
det vill jag säkert.... :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror nog inte att hon/han som kallade sig "det är jag vem fan trodde du då?" Har sett dig vid en data! ^^



Varför skulle du inte kan göra på en data, menar jag!

kramizar <3

2011-05-14 @ 11:42:12
Postat av: Elin

* säg något som du inte kan göra på en data, menar jag!

2011-05-14 @ 11:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0