Guest blog by Elin - Harumika

Moshi Moshi

Visst måste ni hålla med om att man aldrig blir för stor för leksaker?
Jag lånade min lillasysters provdocka och gjorde lite "garnklänningar".
Här kommer lite bilder på klännignen:


Det här använde jag:
En Harumika (provdockan)
"Harumika-pinnen"
Ett vitt tyg
Vitt garn
Olika band
Tejp (till fransarna)
Sax (för att trimma fransarna)


Den första klännigen
Jag har först ett vitt tyg, sen ett vitt brett band och sedan vitt garn.
Man kan se bandet "uppe" på klänningen.


Med ett litet marinblått band :D
Jag vet, det ser svart ut!


Ett litet kawaii skärp!


Det sista klänningen, och den svåraste.
Fransarna satte jag fast på en tejp, som jag satte fast på dockan.



Det var allt från mig

Idag...

^_^


Kommentarer
Postat av: Hannis :)

Sött :D kanske lite wnnabe foki med mushi moshi men fett coola klänningar ju ^^ håller medej me leksaker!

2011-06-02 @ 15:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0