Hästlista 3 - Jossan

Jag har
Borstat en häst (X)
Ridit i tre gångarter (X)
Hoppat en bana på 1 m ( )
Ridit ut ensam ( )
Tolkat efter häst ( )
Ridit western ( )
Ramlat av mer än 10 ggr ( )
Ramlat av och skadat mig illa (X)
Ramlat av på ett hinder ( )
Ridit islandshäst (X)
Töltat (X)
Ridit en kadrilj ( )
Kört en häst (X)
Kört en riktig travhäst på travbana ( )
Longerat en häst ( )
Voltige ( )
Blivit sparkad ( )
Blivit trampad (X)
Ridit tre gånger på en dag (X)
Varit på ridläger (X)
Simmat/badat med en häst ( )
Ridit Barbacka (X)
Ridit ut mitt i natten ( )
Ridit 2 på samma häst ( )
Hoppat en terrängbana ( )

Tävlande
Tävlat Dressyr ( )
Tävlat Hoppning ( )
Tävlat Distans ( )
Tävlat Fälttävlan ( )
Tävlat lokalt eller högre ( )
Hoppat clearround ( )
Tävlat klubbtävling ( )
Tävlat western ( )

Jag äger
Ridbyxor (X)
Ridhjälm (X)
Chaps (Snart)
Ridstövlar (X)
Jodpurhs ( )
Ridspö (X)
Sporrar ( )
Ridhanskar (X)
Ridstrumpor (X)
Skyddsväst (X)

Egen häst/ponny (/)
Medryttare ( )
Hoppsadel ( )
Dressyrsadel ( )
Allroundsadel ( )
Westernsadel ( )
Armésadel ( )
Träns ( )
Minst 6 täcken ( )
Benskydd ( )
Schabrak ( )

Nämn EN häst som du har
Ridit på: Nelson
Ridit Barbacka på: Tjejen
Ridit ut på: Eddie
Ramlat av:Thor
Hoppat: Eddie
Tävlat dressyr:
Tävlat hoppning:
Kört: Nelson
Longerat:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0